Apocalyptic Rites # 7

AxRx wychodzi już od jakiegoś czas ale nr 7my to mój pierwszy kontakt z tym tworem. I jest to kontakt bardzo pozytywny.

Apocalyptic Rites to zine typowo "metalowy". W odróżnieniu do większości tego typu zinów brakuje mu pewnego nadęcia i jakiś dziwny ideologii. W środku dość sporo czytania, masa wywiadów (m.in Rapture, Just Before Dawn, Ancient Crypts, Possession, Eternal Rot, Bolzer i wiele innych), kupę recenzji muzycznych jak i zinowych i dwa artykuły (o trudach bycia edytorem zina i o egzorcyzmach).

Zine trzyma wg mnie dość wysoki poziom, widać że Robin nie robi go od wczoraj. Owszem zdarzają się słabsze wywiady ale to dlatego, że odpowiadający olali pytania albo mają najebane pod kopułą. Zawsze mnie zastanawiało po co zespoły odpowiadają na wywiady jeśli nie mają bądź też nie chcą nic ciekawego przekazać. Zine jest oczywiście robiony klejem i nożyczkami plus ksero, dla mnie to plus hehe.

Jak dlamnie to warto sprawdzić Robinowego zine ponieważ jest jednym z lepszych jakie ostatnio czytałem. Ponadto piszcie do Robina bo gość ma dość fajen rzeczy w distro.

apocalyptic_rites_zine@wp.pl

Komentarze