Pestis Spiritus # 1

Tym razem prawdziwy rodzynek...ba...RODZYN!!!.

Jest to pierwszy numer "pisma o nie chrześcijańskiej myśli i sztuce". O tym dziele dowiedziałem się z...allegro, chciałem się z typem na coś wymienić ale się nie udało (myślę, że ziny które miałem na wymianę były za mało nihilistyczne i elitarne). Trudno zainwestowałem te bodajże 9 zł (niezła cena jak za ksero, ale wiadomo ze bycie elitarnym się płaci) i nabyłem publikację oczywiście drogą kupna.

A w środku na początku luz, jakaś kobita co coś tam niby śpiewa (polska Diamand Gallas ponoć, nie wiem nie sprawdzałem, DxGx zresztą nie bardzo mi leży). Nic ciekawego ale później jest już lepiej. O ile spytki jakiegoś Athora z satanistycznej organizacji (???) Nexion Order of Nine Angels to niezły bełkot to wywiad z typem od Oldschool Metal Maniac jest nawet znośny. Do tego kilka wywiadów z jakimiś black metylami, niszczący artykuł o twórczości JS Forneusa i równie mocarne tłumaczenia tekstów zespołu Raped Christ (po co to tłumaczyć?). Oczywiście miszcz z Xantotol i na koniec killer. Myślę, że dlatego wywiadu warto wysupłać te parę złotych. Decline!!. Możemy tu poczytać m.in. rozkminy o tym jak ma się tatuaż na plecach wokalisty do jego poglądów (orzeł na plecach, oczywiście jak przystało na patriotę z koroną na głowie, która ponoć symbolizuje chrzest Polski co kłoci się z poglądami prawdziwego szatanisty czy tam nihilisty), kilka mrożących krew w żylakach historii z koncertów. Ponadto możemy się dowiedzieć tego, że A. Zawisza pomimo tego, że jest katolem to równy gość bo walczy o dobro Polski. Wzruszającą historię oświadczyn wokalisty na marszu niepodległości, które były transmitowane m.in. w TVNie. To trzeba przeczytać. Do tego kilka chujowych artykułów i jakiś bełkot. Spoko jest tylko recenzja jednej książki.

Z całego serca mogę polecić tą publikację. Umilałem sobie nią czas poszukując po sieci archiwalnych numerów "Słowiańskiego Wojownika" (niesety nie znalazłem ale nie poddaję się).

pestisspiritus@wp.pl


Komentarze