piątek, 30 stycznia 2015

Society Reeks Of Assholes # 1

Tym razem Chorwacja. Zina robi Jurica, który wcześniej maczał paluchy w innym chorwackim zinie "Mentalna smrt".

Tamten temat jakoś upadł ale chłop się nie poddaje. Jak na pierwszy nr jest nawet nieźle. Zin nie jest za długi (16 str) ale dość ciekawy, robiony klejem i nożyczkami. Z wywiadów jest tylko jeden z niemieckim Derbe Lebowski. Do tego kilka artykułów, relacja z koncertu Agathocles i w zasadzie wszystko. Porównując SxRxOxAx do Mentalnej Smrt jest lepiej bo tamten była naładowany tonami niepotrzebnych tekstów, przynajmniej w mojej opinii.

Jak na nr 1szy jest ok.


A wszystko po angielsku!

jurica.fejer@hotmail.com

środa, 26 listopada 2014

Sketord#2

Fajny skate-zine ze Słowacji.

Z muzycznych rzeczy to jest tylko wywiad z The Skrotes i tekst o Jodie Foster Army. Reszta to o deskorolce m.in. fajny tekst o początkach skateboardingu na Słowacji (jedyny po angielsku), poza tym wywiady, zdjęcia itp.

Całość zszyta gustowną niteczką i z dorzuconą naszywą.

Czytania na jakieś 15 minut ale cieszy. Z tego co wiem to już się robi 3ka.

nie pamiętam maila:)

Gratis gościu dorzucił mi zina o Emmie Goldman, przedruki z Mać Pariadki, A-taku i Innego Światu po słowacku. Kurwa dzięki Peter!!

piątek, 14 listopada 2014

Killng Technology#5

Krakowski zine robiony przez Mateusza, któremu średnio się "Wścieklizna Macicy" podobała ale mu wybaczę...chyba.

Zine składany na kompie, kserowany w formacie a4. W środku: Pathogen, Warfist, Mort Douce, Cemetery Fog(konkretny odpowiedzi hehe), No Salvation (Kiecok ty patałachu!, Witchfire i jeszcze jakieś pierdy. Dużo recenzji zarówno zinów (i Metal Hammera?) jak i muzyki. Do tego przewodnik po Nowej Hucie (to w Krakowie), wiersze Baudelaire i Hitlera (tak, Hitlera Adolfa)jakieś relacje z koncertów. Do tego humor nie najwyższych lotów, Mateusz opisuje dyskografie Death, Voivod, Slayer i Possesed.
Ogólne wrażenia nawet ok, choć niektóre artykuły są niepotrzebne np. wzmianka o tym, że gość na kompie miał wirusa(szacun).

Tak z 5 posiedzeń na kiblu, jest co czytać.

Jak kogoś zainteresowałem to walić na maila: mateusz_wabik@poczta.onet.pl

Świat Gimbazy # 8

Kolejny zine....e kurwa co to? Po nazwie myślałem, że w środku będzie sam black metal. Gazetka szkolna czy coś? W środku m.in. kącik mody i przepis jak zrobić sernik. Zaorać!!



czwartek, 6 listopada 2014

Raw Zine # 2

Szybki wpis bo zina jeszcze nie czytałem a jak nie napiszę o nim teraz to pewnie nastąpi to za jakieś pół roku (najważniejsze to być systematycznym).

Zine jest po czesku, fakt ten tłumaczy trochę to, że Trojka jest czechem. Pewnie i tak w tym momencie jest już niedostępny bo brałem jakieś ostatnie kopie (chociaż mo egzemplarz ma numer 16/103 tak więc wietrzę tu walenie w chuja hehe).

Fajna żołta okładka (dupy nie podetrzesz)a w środku: kolumny, jakieś wspominki z 2008 (no chuj to komu?), Aback Distro, Life Posession, R.A.M.B.O., Matej (jakiś fotograf), recenzje, jakiś wywiad ze skaterami.

Spoko rzecz. Ze średnią znajomością języka to tak z 5 posiedzeń na kiblu.

www.rawzine.wgz.cz (spoko strona, dużo aktualności z czeskiej sceny).

Idealny Moment#2

Nie pamiętam czy opisywałem 1szy nr tego zina.

Chyba nie a nie chce mi się szukać i tak się kurwa zmobilizowałem, żeby tu coś napisać.

Zine składany komputerowa a nie cut'n'pastowo hehe. W środku kilka artykułów (mój faworyt to opis jazdy w nocy rowerem po czekoladę), fajny opis Wilna i drugiej części jakiś tam wojaży stopem po Chorwacji czy innej Bułgarii. Z wywiadów to jest:kolo z ViciousxReality, ...i tyle. Do tego dochodzi trochę recenzji zinów (Wścieklizna a nie wściekłość macicy hehe) i wsio.

Ogólnie zin schludny, w miarę spoko się czyta tylko wkurwia czasami pisanie w polingliszu, kojarzy mi się to z jakąś korporacyjna nowomową (musimy sfokusować się na sejwingach itp.)

Tak z 4 krótkie posiedzenia na kiblu albo 3 dłuższe.

robs27@wp.pl

Death's Whore Zine #1

Zine robiony przez gościa imieniem Michał Paplak z Warszawy (ponoć jakiś grubas). Oprócz robienia zina gościu gra w kapeli co się zwie Sarcofuck, Sacrofuck, Sarkofag czy jakoś tak.

W środku trzy wywiady z Terror Tactics, Confusion i Disgod. Reszta to same relacje, recenzje, newsy i chuj wi co jeszcze. Wszystko w miarę ok napisane, Michał mam poczucie humoru co widać w relacjach. Dzieło to(notabene dziwna nazwa zina)ma ze 30 stron ale raczej dla lubiących czytanie o tym gdzie, kto, z kim co wypił itp.

Tak na 3 posiedzenia w kiblu.

michalpalak@gmail.com

Michał nie lubi chodzić na pocztę (pewnie przez to jest grubasem) tak więc bądźcie wyrozumiali.